Bijna 30 werknemers werken dagelijks als ICT dienstverlener voor onze klanten. Wat betekent dienstverlening in dit geval? Onafhankelijk advies, implementeren en beheren van IT- en VoIP oplossingen. Alles op nadrukkelijke basis van technische kennis- en kunde. Maatwerk is dus standaard bij ons. Wij regelen alles voor u op het gebied van uw ICT. 1 aanspreekpunt; Becs neemt de regie!
Wij beseffen dat wij met kostbare bedrijfsinformatie omgaan en een belangrijke schakel binnen de bedrijfsprocessen zijn. Daarom differentiëren wij ons op een aantal vlakken van andere ICT dienstverleners:
- Zéér snelle doorlooptijden m.b.t. incidenten, wijzigingen en calamiteiten;
- Aangemelde incidenten worden met circa 83% dezelfde dag opgelost c.q. verholpen;
- Transparantie in werkzaamheden middels rapportages van onze werkzaamheden;
- Skilled Supportdesk: Kundige engineers aan onze Supportdesk zodat u direct adequaat wordt geholpen
Wat onze klanten waarderen
Wij werken met kleine teams van engineers per klant. Iedere klant heeft 2 vaste engineers welke primair verantwoordelijk zijn. Daarbij komen wij graag nog regelmatig op locatie, omdat wij juist het persoonlijke contact met onze klanten belangrijk vinden. Bovendien schakelt dat makkelijker.
Bewezen Match tussen MKB ondernemingen & Becs IT Services
Wij kiezen altijd voor kwaliteit en laten ons niet leiden door hypes in de markt. Bewezen techniek en kwaliteit zijn belangrijk voor ons, dat waarderen onze klanten die doorgaans in het midden- en klein bedrijf segment zitten. Van (para)medici t/m productie bedrijven en financiële instellingen t/m bouwondernemingen helpen wij aan de juiste IT oplossingen. Een gefundeerd, onafhankelijk advies op basis van ervaring en voortschrijdend inzicht, dat is wat u van ons kunt verwachten.